Først av alt!!
Pinsehelgen tilbringes i Hjortdal. Gjett om det skal bli deilig!!
Men vi er i stuss på hva vi møter...
Dette er hotellet vi skal bo på i Tirana..Et lille problem:Tirana skal normalt ligge inne i selve Albania...Hvor kommer denne deilige havutsikt fra? Er dette et stort kinderegg?
Spennende ferie!!
Her er bilde av hotellet vi tror vi skal bo på. Alle rom har balkong :) - sies det
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar